Szeretettel köszöntelek a Életadó asztrológia közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Életadó asztrológia vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Életadó asztrológia közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Életadó asztrológia vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Életadó asztrológia közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Életadó asztrológia vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Életadó asztrológia közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Életadó asztrológia vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Hogy
a szellemi felkészülés eredményeként végrehajtott természetes (otthon-)
szüléssel egészségileg messzemenően jobb “eredményeket” lehet elérni,
mint a korházi szüléssel, nem csak a mi gyógyszert és orvosi kezelést
nem ismerő gyermekeink (és az őket természetes módon világra hozó
feleségem) egészsége és remek lelki egyensúlya bizonyítja, hanem a
baráti körünkhöz tartozó asztrológus-házaspár két kisfiának az
egészségi állapota is (és persze, a szülőanya egészségi állapota).
Ezek a gyermekek ugyanis, akárcsak Medárdáék, szintén a nyugodt és bensőséges otthoni légkörben jöttek a világra.
Valahányszor az otthon, illetve a természetes szülés kérdésében
egyáltalán meghallgattak minket, feleségemmel kifejtettük, hogy mi
csupán a korházi és egészségügyi viszonyok szintjén meghonosodott és
egy évtized óta oldódni nem akaró - nem csak áporodott, hanem a
természeti életmóddal és a szellemi látásmóddal szemben merőben
agresszíven ellenséges magatartást tanúsító - szellemiség miatt
kényszerültünk arra, hogy orvosi felügyelet nélkül szüljünk. Szó nincs
arról tehát, hogy a családunkon, vagy a baráti körünkön belül
valamiféle szektás koncepciók miatt elutasítanánk az orvostudományt,
annak értelem-világosító értékű információs rendszerét, illetve a
civilizáció pozitív eredményeit, noha a csíkszeredai korháznak a vezető
szülész- nőgyógyásza, akinek az orvosi “gondoskodása” elől a
Székelyudvarhelyi korház szülészetére menekülnek a tehetősebb
csíkszeredai kismamák, ezt akarta inszinuálni egy nyílt televíziós
beszélgetés során, amikor a feleségemtől megkérdezte, hogy milyen
vallású. (E nyílt fórumon a szilárd szakismereteit harci szerszámként
villogtató osztályvezető, annyira beleélte magát a féltve őrzött
főorvosi “hatáskörét” kikerülni merészelő és az akkoriban húsz évét
alig betöltött feleségem lehengerlésébe, hogy amikor nem igazolódott be
a szektás gyanúsítgatása, a feleségem esetleges cigány származására
tett néhány finom célzást, tekintettel a feleségem sűrű fekete hajára.)
Azt is kifejtettük több rendben, hogy mi csupán egy, az egészséges és
fiatal nők által választható lehetőséget mutatunk fel és senkit nem
akarunk arról meggyőzni például, hogy érdemesebb mondjuk a mi példánkat
követni, mint a Csíkszeredai szülészet helyett a Székelyudvarhelyi
szülészetre “átiratkozni”. Hogy a természetes szülés koncepciója
szerint történő felkészülés szellemi része abban az esetben is pozitív
eredményekhez vezet, ha a kismamák a számukra biztonságosabbnak tűnő
korházi szülést választják végül.
Az viszont több mint
valószínű, hogy nem csak Csíkszeredában és székelyföldön, hanem az
egész romániai magyarság körében szükség lesz a gyermekvállalási kedvet
egyértelműen befolyásoló várandóssággal és szüléssel szembeni negatív
képzeteinknek az átállítására, mert különben hiába törekszenek a
Magyarországi kormányok bizonyos kedvezmény-törvényekkel megakadályozni
az erdélyi magyarság elvándorlását és számbeli csökkenését, miközben a
Magyar polgárok számára a minden gyermek után járó egymillió forint
értékű állami segély biztosításának a gondolata is felvetődik már. A
Magyar Státus törvénynek az itthon maradást célzó szellemétől és a
jövőben beigazolódó reális következményeitől függetlenül, a Magyar
családoknak minden egyes gyermekért kapott és az új kormány által is
beígérten növekvő jövedelmeknek, kétségtelenül lesz egy olyan hatása,
hogy “ha már annyira kikerülhetetlenül szenvedés-teli és csak az orvos
által garantálható kimenetelű aktus a gyermekek megszülése” (ahogy azt
az orvostudomány és főként a csíkszeredai szülészek állítják...), a
Csíkszeredából egyelőre csak Székelyudvarhelyig menekülő kismamák,
Székelyudvarhely helyett majd a Magyarországi korházak szülészeti
osztályait veszik igénybe és jövendő Magyarországi polgárokként hozzák
világra a gyermekeiket.
Azokat az eseteket leszámítva,
amikor valaki kétségbeesésből eredő gonosz szándékkal teszi, és ha a
felvilágosultnak semmiképp nem nevezhető “mert soha nem lehet tudni” -
jellegű “észérveket” is félretesszük, kevés erőfeszítéssel, kb.
ugyanannyi - ha nem több - értelmileg is elfogadható érvet (okot)
tudunk felsorolni az otthon szülés mellett, mint ellene.
A
legfőbb érv a szülési aktusnak a spirituális alapjára és hátterére
vonatkozik, ugyanis szemben azzal a szűklátókörű koncepcióval, amibe a
fogyasztói kultúra belerángatta a világot, a szülés elsősorban egy, a
lét ős-teremtési folyamatával szoros kapcsolatban álló aktus. A
szüléssel a nő nem csak kiprésel - kiereszt magából egy kis
ember-darabot, mint egy biológiai folyamatnak a “végtermékét”, hanem
befejez egy (természetes és normális körülmények között) kilenc hónapon
át tartó teremtési folyamatot. Teológiai megközelítésben: maga a
létteremtő Abszolútum van jelen a szülésnél. A mai ember ezt azért nem
érzi és nem érti, mert az általa létrehozott “üzemi szülési
körülmények” és e körülmények miatt a szülési aktusnak a tragikussá
vált mivoltáról alkotott képzetei miatt, nem képes érzékelni és
észlelni ezt az Isteni jelenlétet. A kórházi feszültséget
(enerváltságot és lelki zavart) okozó zajos körülmények, valamint a
hátára fektetett állapotában magzatát a hátán tízszeresen nehezebben
kitoló anyának a nőgyógyászati asztalra való felfektetésével történő
magatehetetlen - és kiszolgáltatott ! - állapota már önmagában is
lehetetlenné teszi az egyetemes tőrvények jelenlétének és hatás -
mechanizmusának az érzékelését és észlelését. De ezeknek, a természeti
tőrvények formájában (is) jelentkező és azokat fenntartó - működtető
spirituális tőrvényeknek a harmonikus érvényesülését az ellenőrzési -
beavatkozási és befolyásolási mániában szenvedő modern ember megzavarja
már a magzat megfoganásának az észlelése után is a felnőtt embernél
milliószor érzékenyebb magzatnak az azt zavaró, különböző sugárzást,
vagy rezgéseket okozó, technikai műszerekkel történő (gyakori!)
vizsgálata által, de főképpen a szülési aktusnak a mesterséges
beindításával, valamint a szülő nő szervezetének és teremtői
öntudatának a különféle szülés-serkentő és fájdalom-enyhítő zsibbasztó
- kábító szerekkel való összezavarásával. Ezért ma oda jutottunk, hogy
azokat a bizonyos “terhesség” alatti (figyelem: nem várandósági és nem
áldott állapot) és szülés közbeni szövődményeket, amelyeknek a
megelőzése és kiküszöbölése érdekében járnak terhesség-ellenőrzésre és
vonulnak be a kórházba a várandós nők és a szülő-anyák, épp azok az
ártatlannak, sőt: biztonság adónak képzelt “tudományos” beavatkozások
idézik elő, amelyek eredetileg a fájdalom és szövődmény mentes szülést
kellene garantálják. Ehelyett oda jutottunk, hogy a nőknek és a jövendő
nőknek (gyermek-lányoknak) egyre nagyobb hányada veszíti el a
“teher-kihordó” és a szülő képességét és ez a “programozott szülések”
által a előidézett ördögi folyamat, amely az így született
lány-gyermekeket már születésük pillanatában megfosztja a természetes
szülés képességétől (ezt komoly statisztikák jelzik), olyan ijesztő
méreteket öltött, hogy egyes szülész orvosok már csak császár-metszések
útján történő gyermek-kioperálásban gondolkoznak. - A várandóságnak és
a szülésnek a betegségként való kezelése tehát oda vezetett, hogy egyes
nők és orvosok képzeletében a magzat egy olyan daganatként él, amelyet
a nő képtelen orvostudomány nélkül egészségesen és kiérlelni és
normálisan megszülni.
A kórházi körülmények által
biztosított sterilitás és szülés utáni “kórházi ellátás” egy másik
fejezete a szüléssel kapcsolatos téveszme - rendszernek, amelyet
helyszűke miatt egy más cikkben fogunk kielemezni. Egyelőre csak
idézzük emlékezetünkbe azokat a fertőzéseket, amelyeken a
rokonságunkban, vagy az ismerősi körünkben élő anyák és csecsemőik
estek át a szülést, vagy a kórház elhagyását követően és vessük össze
azzal a ténnyel, hogy a kórházon kívüli szülések esetében egyáltalán
nem gyakoribbak a fertőzések száma. (Legalábbis a mi családunkban, ahol
az első gyermekünket a természetben, a másik kettőt otthon szülte a
feleségem, egy alkalommal sem forgott fenn a fertőződés esete.) Ahogy
a szülés közbeni szövődményeket elsősorban az okozza, hogy a szülés
mesterséges előidézése által az orvosi beavatkozás megzavarja az anyát
és a magzatot azáltal, hogy ciklus és a ritmus törvénye ellen
cselekszik, a fertőzések esetében a kiegyenlítődés és a polaritás
tőrvényét hagyják figyelmen kívül, amely alapján egy mesterségesen
sterillé tett médiumba, vagy élő felületre a természet hatványozott
erőkkel, úgymond magas nyomás alatt pumpálja be a legkisebb szabadon
talált réseken is az élő világ mikró-organizmusait és más formáit,
esetünkben tehát a baktériumokat és a vírusokat. A mesterséges
(tudományos) egyensúlyfelbontás tehát az oka az egyes kórházakban
történő bizonyos baktérium-fajták kiirthatatlan elszaporodásának, amely
miatt nyugaton egyes kórház épületeket végérvényesen kiürítettek és
átadtak az enyészetnek és ez a magyarázat arra is, hogy a biztonságos
kórházi körülmények ellenére miért fertőződnek be oly végzetesen egyes
kismamák és csecsemőik a kórházban, vagy a kórház elhagyását
követően.
Már csak itt, Európa keleti peremén ütköznek
meg egyesek azon, hogy Németországban nem kötelező az un. csecsemőkori
védőoltás, hogy az egészséges nők nem a korházakban, hanem az itthoni
korházi körülményektől nem csak a harcias (klór szagú) sterilitásra
való törekvések mellőzésében különböző, otthonos szülőházakban, sőt: a
skandináv államokban a saját lakásaikban - otthonaikban szülnek. A
materialista nézetekhez szokott racionalitásunk, nehezen fogadja be azt
a természeti tényt, hogy az egészséges szülés elsősorban nem a túltengő
orvosi felügyeletnek és beavatkozásnak a következménye, hanem annak,
hogy a nő stressz mentesen: nem teherként, hanem az ő egészségi
állapotára is pozitív, regeneráló hatással járó áldásos állapotként (!)
éli-e meg a várandósági állapotát? Annyira a technika bűvöletébe,
illetve a természeti erőkkel szembeni biztosítás bűvöletébe kerültünk,
hogy fel sem fogjuk azt, hogy minél mesterségesebb körülmények között
él a várandós nő és minél nagyobb (“tudományos”) felhajtást szervezünk
a várandós állapota körül, a szülés közbeni szövődmények bekövetkezési
lehetősége a feszültséggel arányosan nő. Nem látjuk, hogy az a
csecsemők anyatejjel való táplálkozási készségét megzavarják és sok
esetben leállítják a védőoltások és, hogy az anyatejjel táplálkozó
gyermekek esetében a csecsemő egészsége, valamint a kismama lelki
nyugalma szempontjából a védőoltások halmozása veszélyesebb
következményekkel járhat, mint azok elmaradása. Hogy a védőoltások nem
mindig váltják ki a gyermek szervezetéből azt az immun
reakció-készséget, mint amit a huzamos anyatejjel való szoptatás és a
természeti (nem steril - tehát nem mesterséges) környezettel
biztosíthatunk a gyermekeink számára.
E nyugati
koncepció-váltás előszeleként érkezett meg a Hargita Megyei korházakba
is az apával való szülés divatja és azt, hogy a gondolat helyes, az
anyanyelvűnk is tanúsítja, hiszen az mindkét “felet” szülőnek nevezi,
holott a férfi nem vesz részt a testével a szülés aktusában.
Kísérletezhetnek azzal a tudósok, hogy a magzatot a egyes férfiak
hasába implantálják és amikor a csecsemő a megfelelő fejlettségi
állapotot eléri, kioperálják onnan, ha sikerrel is járna ez a kísérlet,
úgy is az elszigetelt jelenségek körében marad, mert az nem
természetes. Az apának tehát nem kell fizikailag szülőnek lenni, de még
lelkileg sem kell annyira átélnie a várandósági (áldott!) állapot
folyamatát mint az anyának de szellemi, illetve spirituális szempontból
annál inkább! Úgy is fogalmazhatunk, hogy a szülésről való modern
koncepció, amelyben a szülés kizárólag az anya és a szülész orvos dolga
volt, ebben különbözik a poszt modern koncepciótól, hogy az apa,
szellemi és spirituális szempontból, intenzíven részt vehet (sőt: az
egész családra nézve nagyon jó, ha ezt teszi) a várandóságban és a
szülésben.
A koncepció tehát helyes, csupán a nyugatról
importált “divatnak” a helyi alkalmazásával van a baj, mivel az előre
“megbeszélt” eseménynél az orvosok csak úgy garantálhatják a “jó
eredményt”, ha elejétől végig ellenőrizhetik a szülést. Ahhoz, viszont,
hogy a szülés aktusa ütemezetten: az orvos munkaidejében történjen,
mesterségesen be kell indítani a szülést. Ugyanakkor nem tűrhető az un.
“idegen” (az apa) jelenléte az olyan szülésnél sem, amelynél az orvos
nem uralhatja a helyzetet. Ahhoz, hogy e kettő összejöjjön, szükséges a
szülésnek a mesterséges beindítása, ami a nőnek egy kivülről irányított
tehetetlen gépezetté változtatását eredményezi. Ezzel gyakorlatilag
megfosztják az anyát a szülői (cselekvői!) minőségétől, hiszen az anya
szervezetének a mesterséges állapotba való “beállításával”, megszűnik
aktív részese lenni a szülésnek és attól a kezdve az ő józan
jelenlétét-tudatán, az ő személyes akaratán már semmi múlik. Ettől
fogva már csak a tudatától és az akaratától elválasztott szervei
reagálják le automatikus gépezetként az orvosi beavatkozások
impulzusait. Szülői - teremtői képessége megszűnik és a szülői
felelősségét teljes mértékben átruházza a rajta végzett orvosi
(mesterséges) eljárások hatékonyságára, illetve a szülést vezető orvos
szakmai felkészültségére, ügyességére és pillanatnyi éberségére,
valamint a születendő gyermek életképességére. Holott mindezzel
szemben, a természet rendje szerint, fizikailag elsősorban az anyának
kellene - lehetőleg minden külső beavatkozás nélkül - megszülni a
gyermeket, mindkettőjük jövendő testi és lelki egészsége és érdekében.
Hogy ez utóbbin mit értek, a következő műsorokban fejtem ki
részletesen, most elégedjünk meg azzal a megjegyzéssel, hogy a szülés
utáni depresszió nem “természetes” állapot, mint ahogy eddig képzeltük,
hanem a nőnek a szülési aktusból való kizárásának a következménye. Sőt
ennek következménye az is, hogy “nem indul be” a tej képződés, vagy ha
be is indul, az első hónapokban megszűnik. Az utóbbinak más okai is
vannak, amelyek között szintén szerepel egy másik tudományos
beavatkozás is: a csecsemő szervezetének a megzavarása korai és sűrű
védőoltások által.
Következésképpen elmondható tehát, hogy
mindaddig, amíg a mi tájainkon nem változik meg mind a nőknek, mind az
orvosoknak a szüléshez való viszonyulása - nem történik meg a
várandósági állapothoz és a szüléshez való viszonynak a “vissza
természetesítése” - jobb ha a fiatal házasok lemondanak az apás szülés
öröméről annak érdekében, hogy az arra alkalmas és egészséges kismamák
kivárhassák a szülés természetes idejét (mert “van ideje télnek és van
ideje nyárnak, van ideje vetésnek és van ideje aratásnak”) és minél
kevesebb mesterséges beavatkozással és irányítással, a saját
szülő-erejükből hozzák a világra gyermekeiket.
Azt, hogy
amit az előbbiekben elmondtam nem nyugatról hozott idealista elmélet,
hanem itthon is alkalmazható (mivel általunk már alkalmazott és
ellenőrzött:) tény, talán bizonyítja az, hogy a feleségem mindkét
gyermekünket orvosi asszisztencia nélkül, először a természetben, majd
az otthonunkban hozta a világra, minden szövődmény nélkül és
egészségesen. Teje is volt - és van! - bőségesen. A szülés előtt álló
nőnek nem arra kell figyelni, hogy a piszke-papírtól kezdve, a
fogkeféig és a szépítő szerekig, minden szükséges holmi be van-e
pakolva a kórházi csomagjába, arra hogy idejébe eljut-e a kórház
szülészeti osztályára (személyi gépkocsin, taxival, mentővel, vagy
kevésbé szerencsés helyzetben gyalog), hanem arra, hogy minél
tökéletesebb erőnlétben és szellemi - lelki éberséggel, együtt működjön
az ő személye által megnyilvánuló, illetve az ő szervezetén keresztül
ható természeti (de szellemi gyökerű!) teremtő erőkkel. A legtöbb
vajúdás és szülés közbeni szövődmény ugyanis, ami ellen az
orvostudomány a nőket be akarja biztosítani épp azért áll elő, mert a
szülés körüli felhajtás miatt, a szülés előtt álló és a vajúdó nő
mindennel foglalkozik, csak azzal nem ami számára és a megszületni
készülő gyermeke számára a legfontosabb lenne.
A
természetes szülési folyamattól idegen biztosítási felhajtásnak az
eredménye az lett, hogy az orvosilag (munkaidő szerint!) programozott
és ellenőrzött, úgynevezett üzemi szülési közben magatehetetlenné,
kábulttá, vagy zsibbadttá tett nő, aki ebben az állapotában és a hátára
fektetett pozícióban, nem képes segíteni a születni készülő gyermekének
azáltal, hogy lefelé préseli azt az ő alhas-tájéki izomzatával. Ezért
fölöslegesen szenved órákig egy műtőasztalon, ahol azokat a belső
izmait (amit az orvostudomány irracionális módon nevezett el gátnak,
mivel az csak abban az esetben jelent gátat a szülésben, ha hanyatt
fekve történik) fölöslegesen elvágva, a szülésznők, vagy az orvosok
kipiszkálják, vagy kipréselik, fogóval kihúzzák és újabban - több
esetben végzetes és végleges agykárosodást okozva - kiszívatják -
belőle a gyermeket belőle az ő éber közreműködése nélkül. És ez még
mindig a jobbik eset, mint a fölöslegesen nagyszámú császármetszések,
amelynek során a nőt elaltatják, vagyis teljesen megfosztják a
jelenlét-tudatától. Statisztikailag kimutatott tény az is, hogy a
császármetszéssel született lánygyermekek hajlamosak a meddőségre és
irracionálisan félnek a szüléstől és a várandósági állapottól.
Amennyiben a nyugati társadalmak statisztikáit megvizsgáljuk
(nevezetesen, hogy itt egyre több a meddővé vált fiatal nők és lányok
száma, illetve hogy egyre kevesebb a természetesen szülni képes nők és
a civilizáció által biztosított “pozitív körülmények között” született
gyermekek száma) rá kell jönnünk arra, hogy a természeti törvényeket
működtető szellemi törvényekkel szembeni tudományos-technikai
biztosítási törekvéseink hosszú távon negatív eredményeket hoznak.
Arra, hogy éppen a “mert soha nem lehet tudni” jellegű filozófia
szerinti gondolkozás idézi elő azokat a várandóság és szülés közben
fellépő szövődményeket, amelyeket a műszeres ellenőrzések és a
mesterséges beavatkozások által akarunk ki küszöbölni. És akkor mi is
megértjük, hogy Nyugateurópai és a Skandináv államok lakói miért
igyekeznek visszatérni a természeti népek szokásrendjét mintául vevő
otthonszülés intézményéhez.
Amellett, hogy a kórházakban
nem tartják tiszteletben azt, hogy nem szabad idejekorán beindítani az
egészséges nők szülését, a legfőbb érv a korházban szülés ellen az,
hogy a természetes szülésre felkészült nő sokkal könnyebben (hamarabb
és kevesebb erőfeszítéssel - fájdalommal) képes lábon, illetve
fél-terpeszben, vagy guggolva megszülni a gyermekét, mint a műtő
asztalon, vagy a nőgyógyászati kecskén hanyatt fekve. Ezt az egyszerű,
és ma már köztudott tényt még mindig figyelmen kívül hagyják, vagyis a
szülőanyának a fölösleges szenvedéseket okozó természete-ellenes
pozícióba helyezését a kórházakban még mindig fenntartják. És miért?
Azét, hogy az újszülöttet kifogó és üzem-szerűen dolgozó szülész-nők és
orvosok ne kelljen guggolva várniuk a gyermek világra-jöttét, hanem
állva és kényelmesen közel férjenek a vajúdó nő szülői szervéhez.
A várandós állapotnak a szellemi jelentésű áldott állapot (az őseink
által nem véletlenül és nem érzelgős pietizmusból választott) ősi
megnevezés helyett, “terhes állapottá” degradált (tudományos)
kifejezéssel történő illetése, illetve betegségként való kezelése és a
szülési aktusnak egy sebészi beavatkozásként: műtétként való felfogása
oda vezetett, hogy a szülész nőgyógyászok anyagilag tehetősebb kliensei
egyenesen kioperáltatják a hasukból a gyermeket mint egy daganatot és
ha nem alszanak el véglegesen a műtő asztalon, utólag csodálkoznak,
hogy miért rossz a közérzetük, miért esnek szülés utáni depresszióba,
hiszen ők nem is szültek? A válasz egyszerű: azért mert kényelmi okok
miatt (egoizmusból) az orvostudomány és a pénzük segítségével,
tudatosan kikerülték az életük spirituális szempontból legfontosabb
eseményében való tudatos részvételt.
Az otthon szülés tehát
nem csak a szülési aktus koncentrált állapotával összhangban álló, a
(kórházinál nyugodtabb) légkörével, hanem az alap-koncepciójával: a
szülésre való kilenc hónapos felkészülésnek az anya felelősségére
alapozó szellemével, visszaadja a nőnek a teremtői méltóságát, az
önbizalmát és az önértékelését, illetve a saját teremtő-erejébe vetett
hitét. Természetes lefolyásával biztosítja a születendő lánygyermekek
szülési képességének (gyermekvállalói ösztöneinek) az átöröklését,
annak az ép és folytonos fennmaradását Az otthonszülés tehát,
elsősorban a szüléshez való viszonyulás pozitív szellemi és lelki
jellegével, az anya felelős és ezért természetes szellemi alapállását
pozitívan befolyásoló (és ezért pozitív eredményeket hozó!)
alap-koncepciójában különbözik a kórházi szülésektől.
Miután
áttekintettük azokat a „teher könnyítési” és a szülés közben „soha nem
lehet tudni” c. filozófia szerint kieszelt, tudományos-technikai
szövődmény-kizárási (biztosítási) eljárásokat, amelyeknek a felesleges
és/vagy túlzott alkalmazása, és amelyek szerinti „modern” gondolkozás
egy szükségszerű tragikus műtétként fogja fel és kezeli a szülés
aktusát - és amelyeknek köszönhetően a fejlett orvostechnikával
rendelkező nyugati államok női személyei és lányai egyre nagyobb
százalékban veszítik el a magzatfoganási, magzatkihordási, de főként a
gyermekszülői képességüket -, tekintsük át a „felvilágosult”
gondolkozásunknak azon arzenálja egy részét ami miatt azok a szülés
közben nem várt és „előre láthatatlan” szövődmények fellépnek, amelyek
szövődmények kizárása érdekében a legtöbb orvos, ha nem is mind a
kilenc hónap alatt, de lehetőleg az utolsó hat hónap alatt,
legszívesebben végig „monitorizálná” a kismamák egész életét reggeltől
estig.
Egy éves nyugat-magyarországi asztrológusi
munkám során, majd a feleségem által beindított tiszavirág életű
kismama-felkészítő beszélgetések során, döbbenten kellett tapasztalnom,
hogy nem csak általában a nők és férfiak képzelik úgy általában, hogy a
szülés előtti egy, két, sőt: három és négy(!) hónapban nem szabad a
szülők szeretkezzenek (mert mit tudom én, hogy micsoda rémületes dolgok
történhetnek emiatt a magzattal), hanem az ebbéli népi-tudományos
tévhitükben megerősítik őket még egyes szülész-nőgyógyász orvosok is.
(Nem a „veszélyeztetetett terhességek” eseteiről beszélek!) Holott az
igazság és a valós (szellemi- lelki és spirituális) tényállás ennek az
ellenkezője: A várandós nőnek éppen ebben az időszakban van szüksége
még inkább mint máskor, nem annyira szexuális élvezetre (habár ezt a
természetes szükségletet sincs amiért letagadni!), hanem a gyermeke
apjával való testileg is teljes mértékben átélt lelki és szellemi
EGYSÉG-élményre, magyarul együttesen (közösen - bensőségesen) átélt
szeretet-élményre. (A Neptun kiadónál a tavaly megjelent könyvemnek a
„Másképpen a szerelemről és a szexualitásról” c. fejezetében,
részletesen értelmezem azt a tényt, hogy a szexuális aktus során nem
egy egyszerű biológiai élvezet történik, hanem a két más nemű ember a
világteremtés nagy misztériumát: a világteremtő Maszkulin és Feminin
ősprincípiumoknak az egybeolvadását - egységesülését éli meg újra és
újra.) És ebben az a legkevesebb, hogy az így (szeretkezve -
szerelmesen) átélt utolsó várandósági hónapok és hetek nagyobb és
mélyebb értékű biztonság-érzetet adnak a kismama számára mintha a
„terhesség-felügyelő” orvosa kéthetente, vagy hetente jelenti, hogy
nincsen - és nem is lesz, amit a kismama leginkább szeretne az
orvostól, mint az Istentől hallani! - semmi baj, mert a magzat
tökéletesen fejlődik (ami egyébként sem lehet százszázalékosan biztos
és éppen ezért a legtöbb esetben nem is történik meg, mármint az orvosi
nyugtatás). Mert nem csak a vágyva vágyott biztonság-érzetről van itt
szó, ami a tapasztalatok szerint egyáltalán nem nő a tudományos
biztosításokkal arányosan, sőt: a tapasztalat az, hogy amely „terhes”
nő megkísérli a minél nagyobb adatrendszernek a folyamatos összegező
feldolgozását, egyre nagyobb pánikba esik - és teszem hozzá: jogosan,
mivel ezáltal önkéntelenül a mentális erőszakoskodás bűnébe gyalogol -
és amely biztonság-érzet, a statisztikák szerint
összehasonlíthatatlanul a legnagyobb például az amerikai anis-hitűeknél
(jellegzetes amerikai keresztény egyház), akiknek a nő tagjai
maradéktalanul otthon szülik a gyermekeiket és akiknek a körében a
hosszú (és egészséges) élet is a legmagasabb, hanem olyan pofonegyszerű
fizikai következményekről is szó van, hogy annak a nőnek a medencéje
aki az utolsó hetekben is szeretkezett, sokkal jobban nyílik, mint
annak, amelyik nem. És nem beszélve olyan fizikai jelenségekről, hogy a
szeretkezéskor a nő hüvelyébe kerülő sperma, de maga a női szervezet
által szeretkezés közben kiválasztott nedvek is puhítják és rugalmasan
tartják a méhszájat, ami ugyancsak nem elhanyagolható szempont a
szülésnél.
A másik negatív vetülete ennek az egyes orvosok
által is terjesztett „tudományos” szamárságnak - hiszen az őskori
nőkkel, akinek a mai nők a genetikai örökségét még a szervezetükben
hordják, szexuálisan nem bántak ilyen fölöslegesen humanista
„kíméletességgel” a párjaik, arról nem is beszélve, hogy fákon, de
legalábbis sziklákon mászkáltak - , nem kevésbé jelentős, bár annál
szemérmesebben el van hallgatva: mit tegyen az a fiatal - vagy
éppenséggel egészséges szexuális potenciával rendelkező középkorú, vagy
idősebb nő és férfi - aki áldozata lesz ennek az általánosan elterjedt
tévhitnek, vagy a nőt „felügyelő” orvos ilyen jellegű javallatának? Nos
mit? A válasz viccesen hangzik ugyan, de a jövendő családiegység-tudat
szempontjából sokszor véresen tragikus. Mert hát legyünk őszinték: a
férfiak más nőt, vagy más nőket keresnek maguknak - ne ámítsuk magunkat
és egymást, legalább ezekben a kérdésekben. És persze más nőt, vagy
nőket keresnek maguknak a szülés utáni hónapokban is, amikor a
gát-metszett feleségeik képtelenek a szeretkezésre. Érdekes, hogy ezzel
a „mellékes kérdéssel” nem számolnak „az anya és a gyermeke élete és
egészsége érdekében mindent megtevő” (a nőnek a tudomány által - talán
a lelkiismeret furdalás elaltatása céljából - gátizomnak keresztelt,
szeméremcsont-közi izmait gondolkozás nélkül bevágó) doktor urak!
Kérdem én, melyik hat hónapig (három szülés előtt, három, de lehet még
több is szülés után) házon kívüli élvezetet - boldogságot kereső (és
találó!) és eközben a feleségét kíméletes hazugságokkal traktálni
megtanult (bele szokott!) fiatal férfinak füllik a foga éveken át
(főként, ha megint vállalnak egy gyermeket és megint jön egy szexuális
absztinencia!) az orvostudomány által ilyen okosan „szükségszerűvé”
tett, ismételt kicsapongások után a monoton családi hűségre? Hogy az
élettárssal szembeni őszinteség és a nyíltság teljes feladásáról (a
rejtőzködés megszokásáról) ne is beszéljek? (Talán nem is tekinthető
szexuálisan egészségesnek, de legalábbis erős önkínzásra, vagy
remeteségre való hajlamai kell legyenek annak a fiatal férfinak, aki
józan ésszel megússza, hogy szabad és nős létére, - teljesen
feleslegesen! - hat hónapig „a sarokba teszi” a férfiasságát.)
És bármennyire is kegyetlenül hangzik: de még ez a jobbik eset! Mert a
rosszabbik az, amikor a tudományosan mellékpályára helyezett potens
férfi a szeretett feleségének a más nővel - nőkkel való helyettesítése
helyett, a barátokkal italozni (kocsmázni, vendéglőzni) kezd. És
megszokja... És erről már semmit nem kel mondanom. Jól ismerjük
mindannyian a papucshősi, vagy a fodbal meccsre járási és kocsmajárási
következményeket. Vagy amikor nem szokja meg és alkoholgőzös fejjel
hirtelen a sötét utcán megkíván egy félig fejlett kiskorú lányt...
A férjek előtti rejtőzködési „szűkségek” és kelléktárak tárházáról
talán - és remélhetőleg - nálam sokkal hitelesebben fog beszámolni a
feleségem. Egyelőre maradjunk a várandósági időszakban történő
szeretkezésekről az orvosa, vagy a „felvilágosult” anyja, nagynénje,
anyósa, szomszédnője, vagy éppenséggel a férje (ilyennel is
találkoztam!) által lebeszélt kismama? Persze, hogy ennek a
legfontosabb (legfőbb!) boldogsági, biztonsági és egység-élmény
hiányában, mindenféle elképzelhető és elképzelhetetlen (törvényileg és
erkölcsileg elfogadható, de esetleg a sógoránál, vagy a családi
barátnak számító szomszéd férfinél is nehezebben megszerezhető!)
fogyasztható (magához vehető, bekebelezhető) boldogság- és egységpótló
szert és anyagot (táplálékot és élvezetet okozó, boldogság-pótló
folyadékot) fog erősen megkívánni. Ezt hívják a pszichológiában
kompenzációnak. És emiatt, a humánus tévhitben gyökerező
szeretet-kompenzáció miatt, hízik el szegény nők egészen nagy hányada
helyrehozhatatlanul „terhesség közben”.
Az embernek jön hogy
sírjon eme felvilágosult ostobaság következtében létrejövő nagy számú
családi tragédiák észlelésekor, és nem tudja, hogy kit sajnáljon
jobban? A szülés utáni negyedik hónapban magát teljesen gyógyultnak -
de még kissé molettnek - képzelő kismamát, aki félve lesi, hogy ebben
az „új formájában és minőségében” vajon még kell-e „úgy” a férjének?
Vagy azt a férjet, akinek a tíz hónappal korábban még kígyószerűen
vonagló szerelmese helyett egy a hajdani kígyótestet makacsul eltakaró
zsírpárnákkal „nőiessé” változott és a szerelmi egybeolvadáskor az alsó
fájdalmaktól még néha-néha sziszegő „feleséggel” kellene ugyanott,
ugyanazt és ugyanúgy folytatni, ahol egy fél évvel, vagy egy évvel
korábban abba hagyták? Ilyen körülmények között találván magukat (és ne
feledjük: egy egyszerű „humanista” ostobaság miatt!), persze, hogy
elmegy az ember fiának és lányának a kedve az újabb gyermekvállalástól!
Nem kedves olvasók, ezeket nem egyéni, hanem az asztrológusi
tapasztalatomból ismerem. Emlékezetünk szerint viszont – És egy olyan
„misztikus” személy véleményével ellentétben, aki ennek a ténynek a
spirituális jelentőségét nem fogta fel, vagyis annak, hogy ez azt
jelenti, hogy az Emőke nemző szervében semmi kárt nem tettek a
szülések, hanem azt állította, hogy ez egyszerűen a mi
„perverzitásunkról” tanúskodik: - mi, a feleségemmel, minden gyermekünk
születése előtt két nappal is még szeretkeztünk és a születésük után
tíz nappal, de legkésőbb két héttel úgyszintén.
http://www.kozmaszilard.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=72&Itemid=36
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!